Groot prachtig en spannend
27 april zag ik dit mooie grote insect op de look zonder look aan de rand van het bos wat is de naam of waar kan ik zoeken.BVD vr. groet Marijke
27 april zag ik dit mooie grote insect op de look zonder look aan de rand van het bos wat is de naam of waar kan ik zoeken.BVD vr. groet Marijke
Welk insect/welke tot zou dit kunnen zijn.Bij voor baat dank voor reacties!Groet, Arie Kooy
Gisteren heb ik foto geplaatst van Icarusblauwtje, maar deze foto kun je niet maximaliseren om goed te bekijken, omdat foto dan verdwijnt!? Niet eerder gehad? Weet iemand de reden? Hoe plaats je meerdere foto’s tegelijk over 1 onderwerp?
welke wants is dit
Welke libelle is dit?
Vandaag zag ik deze insecten hoog in de lucht. Een enorme zwerm. Zijn het een soort Haften?
Vandaag deze krekel gefotografeerd, maar na een tijdje googelen ben ik nog niet achter wat de precieze naam is van deze krekel. Is er iemand die dit weet?
Ik heb nog heel weinig idee van spinnen, welke naam zou hier bij kunnen horen!
Vanmiddag aangetroffen op uitgebloeide paardenbloem. Een prachtig gezicht trouwens! Maar een naam voor deze kevertjes heb ik niet zo gauw.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.