welke vogel zou dit kunnen zijn?
heeft iemand enig idee welke vogel dit zou kunnen zijn; het lichte randje om zn oog maakt me aan het twijfelen...hij zat langs de slootkant langs een weiland in zevenbergen en is ca. 6-7 cm groot
heeft iemand enig idee welke vogel dit zou kunnen zijn; het lichte randje om zn oog maakt me aan het twijfelen...hij zat langs de slootkant langs een weiland in zevenbergen en is ca. 6-7 cm groot
Deze veer dwarrelde mijn tuin in Almere Haven in. Hij is in totaal 11 cm lang en 3,5 cm breed. Van welke vogel komt deze veer?
Zuidlaardermeer Oost vraag mij af gezien zwarte de poten wat voor plevier het is.
Geert
Bruin achting met korte snavel niet zo hoog op de pootjes . Iets groter dan het steenlopertje . Deze liep als enigste tussen de scholeksters op de Brouwersdam welke soort is het ?
Ik heb in de tuin een skelet gevonden. Wil graag weten van wat het is
Nog een meeuw wat ik niet precies weet wat vooreen het is
Geert
Meeuw maar weet niet wat voor soort kunnen jullie mij helpen
Geert.
Afgelopen woensdag kwam ik deze pieper tegen bij Linden kraaienbergse-plassen, maar welke?
Is deze vogel die gemeld is als Oosterse tortel op waarneming.nl misschien toch een zomertortel? Ik heb hem op 3 februari gefotografeerd in Sneek vlakbij mijn huis.
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.