Scholeksster met jong?
is dit het jong van een scholekster
is dit het jong van een scholekster
Hoog circulerend in de lucht is het een buizerd,havik soort??? Wie het weet mag het zeggen
Ik volg al een aantal jaren specifiek de IJsvogel.Ik zie al een patroon terugkomen dat het vrouwtje de eerste week mee gaat voeren en daarna het mannetje de jongen voert.Maar ook bij het laatste nest voert het mannetje na de eerste week de jongen en het vrouwtje is in velden of wegen te zien, dit zi...
Wie weet welke vogel dit is? grootte richting spreeuwin de weilanden nabij Duiven (GLD)
Wie weet wat dit is? Zat in weide/moerasgebied.
Wie kent de vogel op bijgaande foto, gefotografeerd in Soest in een vijver.
dit vogeltje is al een aantal keren bij ons in de tuin geweest.heb alleen geen idee welk vogeltje dit is.
hoe heet dit vogeltje?
Wat is dit voor een vogel hij of zij zat al een paar dagen bij mijn violiere de andere vogels optezoeken en alle zaatjes die ernaast lagen op te eten toen heb ik hij of zij gevangen ik dacht dat het een kanarie was maar begin te twijfelen hij of zij heeft twee ringen om zijn poot alvast bedankt ...
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.