Welke vogel is dit?
Deze vogel heb ik gezien in het Valkenburgse Meer. Lijkt op een eendachtige, met roodbruine tinten, zie ook de foto. Kan iemand mij vertellen welke vogel het is?Hugo
Deze vogel heb ik gezien in het Valkenburgse Meer. Lijkt op een eendachtige, met roodbruine tinten, zie ook de foto. Kan iemand mij vertellen welke vogel het is?Hugo
Wie kan mij een goede app voor mijn I phone adviseren om vogelgeluiden te herkennen. Ik heb er nu 1 op zitten maar daar heb ik niets aan, die kan niet eens het verschil tussen een Roodborstje en een Koolmeesje aangeven. Ik ben nu op zoek naar een app die het vogelgeluid herkent en weergeeft wat het ...
Wie weet welk leuk vogeltje dit is?
Wat is dit voor een ruiter die ik aantrof in deGroene Jonker
welke vogel zit hier voor de slobeend?
Vanmiddag in de polder bij Eemdijk, veel vogels, ik zie kievieten, maar ook nog andere vogels, denk ik. Dank voor jullie reactie. JeanetIk zal een tweede foto plaatsen.
Vandaag zagen wij in de buurt van de Alexanderbaan deze vogels tegen. Een stuk of 10. Het lijken piepers. Maar welke? of toch andere vogels? Sorry voor slechte kwaliteit foto
Deze vogel in het Horsterwold gezien in juni.Kan het een tuinlluiter of vrouwtje zwartkop zijn?Groet,hanspetanque
allebei scholeksters?
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.