geen idee
Vanmiddag gevonden op brandnetel langs water in het Loetbos (Berkenwoude).Een larve ergens van ? Ik kan het niet thuisbrengen.
Vanmiddag gevonden op brandnetel langs water in het Loetbos (Berkenwoude).Een larve ergens van ? Ik kan het niet thuisbrengen.
Ik mis Willemijn bij Vroege Vogels op televisie, waar is ze gebleven?
Motje, ik denke een soort uiltje.Kan hem niet vinden op de site ALLE VLINDERS
Ik heb een vraag gemaild, met 'n geluid erin, maar krijg geen reactie?
Ik meende dat dit een kruisspin was maar het lichaam lijkt heel anders. Kan iemand hem voor mij identificeren.
Tijdens een wandeling op het strand van Rockanje zagen we dit groene spul. Zó groen dat het haast niet natuurlijk kan zijn.Wat is het?
Deze spin zag ik in het bos bij castricum het witte balletje sleepte de spin continu met zich mee is dit een cocon ? En als er kleine spinnetjes uitkomen klimmen ze dan bij moeder spin op haar rug net als bij de wolfs spin ? Welke soort spin is het ?
Tijdens deze droogte zag ik dat op veel dorre plaatsen als enige frisgroene acaciazaailingen stonden. De grote acacia's leken ook nergens last van te hebben. Het is misschien een domme vraag, maar waarom worden er niet wat meer acacia's aangeplant?In Duitsland langs die kleinschalige weitjes staan v...
Vanochtend vond ik in mijn tuin een omgewoelde hoop droog gras en 4 vingergrote drollen met vogelvoer(?)erin. Welk dier was bij mij op bezoek vannacht? Ik weet het niet!