Een overval van kleine vlindertjes
Waar komen al deze vlindertjes vandaan en hoe heten ze? Ik ben in noord-Turkije, bergachtig gebied met veel begroeiing vooral hazelaars en acacia"s. Deze vlindertjes had ik hier nog niet eerder gezien.
Waar komen al deze vlindertjes vandaan en hoe heten ze? Ik ben in noord-Turkije, bergachtig gebied met veel begroeiing vooral hazelaars en acacia"s. Deze vlindertjes had ik hier nog niet eerder gezien.
Welk insect is dit op de zeeraket in Vlieland? Het zuigt de nectar uit de bloemen via een hele lange spriet.
Vorige week vond ik deze libel bij mijn tuinvijver in Bennekom
Is dit een "grote huisspin" ? Zat niet in huis maar op een muur buiten, gelukkig maar want mijn Omi is een beetje bang voor spinnen.Vr.gr. Natan
Vanmorgen in een vakantiepark op de Veluwe kwam deze vogel langs. Het lijkt op een jonge specht maar weet het niet zeker.
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, deze week was ik op vakantie in Frankrijk. In een boomhut, ja een boomhut. Tijdens de eerst nacht hoorde ik wat onder mijn bed. Blijkbaar lag daar een nestje met knaagdieren. Mijn vraag is welke knaagdier is het, kan het namelijk nergens vinden.
Een kleine hommel ( of bij ) landde op de Portulaca.Graag de juiste naam , Jeanette ( ?) want ik twijfeltussen weidehommel of zandbij.Of geen van beide ?Bedankt en vr.groeten van Helga
Is dit een nachtvlindertje?
Champ d'Icare, Dordogne, FR...Deze vlinder met een spanwijdte van ongeveer 50 millimeter kan ik niet benoemen.