Wat is dit voor kikkertje?
Het is een hele slechte foto, maar ik had geen tijd om de camera goed in te stellen. Toen ik dat wel had gedaan, was het kikkertje weg. Het was een piepklein ding en ik zag hem in de Dordtse Biesbosch.
Het is een hele slechte foto, maar ik had geen tijd om de camera goed in te stellen. Toen ik dat wel had gedaan, was het kikkertje weg. Het was een piepklein ding en ik zag hem in de Dordtse Biesbosch.
Ik kan dit vogeltje werkelijk niet thuisbrengen. Het had de grootte van een mus, of iets kleiner. Gezien op de Dordrechtse Biesbosch. Mijn telelens was helaas niet toereikend genoeg om een betere foto te krijgen.Ben echt heel benieuwd.Jolanda
Ik kan dit vogeltje werkelijk niet thuisbrengen. Het had de grootte van een mus, of iets kleiner. Gezien op de Dordrechtse Biesbosch. Mijn telelens was helaas niet toereikend genoeg om een betere foto te krijgen. Ben echt heel benieuwd. Jolanda
Vanmorgen aangetroffen op de Groene Wal hier in Gouda. Twee insecten in copula op raapzaad. Beeldherkenning komt bij verschillende foto's met verschillende suggesties waarvan volgens mij de helft niet klopt. Maar ik weet het ook niet.Is er een richting aan te geven om verder te zoeken?
Vanmiddag gevonden in waterrijk gebied ('t Weegje, Waddinxveen). Wat planten betreft stond er o.a: jacobskruiskruid, bijvoet, koninginnekruid. veel brandnetel en riet. De boorvlieg zat op het blad van groot hoefblad. Het beestje zat niet stil en hield het na één foto voor gezien. En de foto is be...
Wie weet welke vlinder dit is, de foto is gemaakt in Frankrijk de Vogezen
Volgens mij is dit een vrouwelijke roodborsttapuit, maar ik weet het niet zeker. Wie kan mij vertellen of ik het goed heb gezien of niet?Alvast bedankt voor het antwoord!Jolanda Groeneveld
Dit dier liep vandaag in de tuin, maar wat voor dier is dit
Welke sprinkhaan zou dit kunnen zijn rode poten lijf 3 cm