hoedje
Beste Forumleden,Graag je mening omtrent dit 'hoedje' alsjeblieft. -(vergroeid met mos?) Op met mos belkeed eind hout - klein tikkie tegenaan gegeven - bleef stug staan. hoogte zo'n 7 cm. gezien; 26-02-2022 -Dank
Beste Forumleden,Graag je mening omtrent dit 'hoedje' alsjeblieft. -(vergroeid met mos?) Op met mos belkeed eind hout - klein tikkie tegenaan gegeven - bleef stug staan. hoogte zo'n 7 cm. gezien; 26-02-2022 -Dank
In de vijver van mijn broer in Velp zag ik het diertje op bijgaand foto kruipen. Ook zag ik veel kokerjuffers. De diertjes met blaadjes hebben aan de bovenkant en onderkant drie blaadjes. ik heb er drie zo rond zien kruipen. Is dit ook een kokerjuffer en hoekige de blaadjes erop?
22 febr. waren ze al van het nest en veilig en warm op de rug. Maar het is me niet gelukt ze zichtbaar te fotograferen. Dan maar deze. Maar ook dit is toch wel een mooi plaatje.Groeten, Dump.
Op de zandmotor aan zee, deze steen gevonden van 3cm groot in de macrolens zie je dat die glimt allemaal schitteringen heeft als de zon erop schijnt
Of is het nog een cocon? Wij vonden het op tafel in de woonkamer. Heeft iemand enig idee??;-)Ik had meerdere foto's, maar mocht er maar 1 uploaden, het beestje is ongeveer 3 kwart lengte van een kleine lucifer!
Merelvrouwtje of iets anders ...???
Groeit weelderig op een gesneuvelde boom, vermoedelijk een Grove den (Spanderswoud)De verse kapsels leken wel speerpunten. Is dit Gewoon sterrenmos ?Hgr. Helga
Helaas te ver weg om helemaal duidelijk te zijn, ik geloof niet dat het dezelfde vogel is van mijn vorige vraag, maar op dezelfde locatie in het weiland.dank voor het meedenken, Jeanet
In het weiland, tussen de bossen van het Landgoed de Wulperhorst. Hippend in de wei, met z’n tweeen vanmorgen onder het ontbijt.Wie weet het, dank, Jeanet