Forum

Nieuwste vragen

lengte van wortels van eiken

Wij zijn een vijver aan het graven in onze achtertuin, rechthoekig ca 4x2. Op ca 11 m van een eik. We weten niet precies hou oud de eik is, de stam heeft een omtrek van ca 170 cm.Nu komen we bij het graven wortels tegen, de richting waarin ze lopen lijkt van de eik te komen, de omtrek is ca 2 cm. op...

Marker Wadden gaan zinken?!

Een artikeltje in de Stentor (5 jan. 2022) over de Marker Wadden...Een oud RWS civiel ingenieur zegt daarin dat het ten onder zal gaan.https://www.destentor.nl/flevoland/miljoenenproject-marker-wadden-zakt-weg-in-blubber-als-je-slib-op-slib-gooit-blijft-het-zakken~af1a3b1f/ Uiteraard reacties van le...

Foto in nieuwsbrief

Hallo,

Ik zie in de fotoreacties dat mijn foto (konikpaarden/on the run) in de nieuwsbrief is verschenen. Hier was ik nog niet voor aangemeld maar nu wel. Is het mogelijk om de nieuwsbrief alsnog te ontvangen?

Vriendelijke groet,

Pim van Galen

Bessen

Wie weet waarom de rode bessen van de hulst wel worden opgegeten door de vogels. Maar ik zie regelmatig een hulst met gele bessen en die zit nog helemaal vol.

Oranje vogels

Wie weet wat voor vogels dit zijn. Heb 3 vogelboekjes en ze komen er niet in voor.Foto genomen op 29 dec. 2021 op De Vorrelvenen, Dwingeloo randje natuurgebied Leggelderveld.