Wie kan mij helpen???
Dit exemplaar heb ik tijdens een boswandeling gespot, was niet op paddenstoelenjacht en had geen spiegeltje etc bij. Was in gemengd bos, in de Eiffel.
Dit exemplaar heb ik tijdens een boswandeling gespot, was niet op paddenstoelenjacht en had geen spiegeltje etc bij. Was in gemengd bos, in de Eiffel.
Op 27 september deze kommazweefvlieg gezien in onze tuin in Dordrecht. Deze was echter flets lichtgeel. Welke van de negen komma’s zou dit zijn. Terrasje?
Ik kwam dit vanmorgen tegen op mijn wandeling met de hond in het bos tussen Swolgen en Tienray. Is het wel een paddestoel of zwam?
Hallo, ik vraag mij of dit de kammetjesstekelzwam is of een ander soort.
Vandaag, 6 okt heb ik bijgevoegde zwam aangetroffen op een dode eik in het Groenendaalsebos in Heemstede. Iemand enig idee om welke soort het gaat?
Dit kwam op in het gras als enige stengel roze rood gespikkeld in het gortelse bosjes lijkt op koraal
De eerdere foto was niet zo goed genomen jullie dachten aan een muurbloem. Daarom een nieuw foto
Klein bloemmetje Vandaag genomen misschien weten
jullie het nu met zekerheid.
Hoogezand.
Geert.
Op 3 september vloog er bij ons in Stiens een grote vogel in de boom. Wij vermoeden dat het een jonge zeearend is maar weten het niet zeker. Kunnen jullie ons vertellen wat voor vogel het is. Bedankt.
Deze was ongeveer een halve cm groot. Op een bemoste dode tak.Enig idee?