Wilde bloem
Wat voor bloem/plant is dit, zocht het bij de ganzevoetachtigen. Staat in een veld tussen ingezaaide wilde bloemen en is vrij hoog!
Wat voor bloem/plant is dit, zocht het bij de ganzevoetachtigen. Staat in een veld tussen ingezaaide wilde bloemen en is vrij hoog!
Deze plant groeit bij ons in de Jordaan tussen de straatstenen. De bloemen plakken een beetje door weerhaakjes die aan die van Galium aparine doen denken.
Aan de rivier de Dronne, Dordogne, Bourg du Bost, deze groene juffer gefotografeerd. Wat is de specifieke naam van deze juffer.
Dit vlindertje zat heerlijk op de petunia.Welke is het?
Gisteren gezien een soort stern dacht ik maar wat voor soort?
Zuidlaardemeer gebied.
MIsschien weten jullie de naam van de vogel.
Groetjes,
Geert hoogezand.
Op het raam van de garagedeur zag ik dit piepkleine vlindertje van hooguit 1 cm zou dit een schildstipspanner kunnen zijn of is hij daar te klein voor?
Weet iemand welke libel dit is?
Deze vliegt veel in mijn tuin bij de ezelsoor met een kleinere , de kleinste van de twee verzameld ook de haartjes van de blaadjes ,ze halen stuifmeel uit de kleine paarse bloemetjes van de ezelsoor en met regelmaat neemt de grootste een soort duikvlucht en bespringt de kleinste ik denk voor een pa...
Dit jaar kan ik de vlinders minder goed bekijken omdat ze zo kort op de bloemen blijven. Ligt dit aan mij of zijn de vlinders dit jaar wat onrustiger?