Is dit een vink?
Kan geen vergelijk vinden in Internet.....Dank,Henk
Kan geen vergelijk vinden in Internet.....Dank,Henk
Hallo, is er een (andere) manier om de foto's te bekijken dan (per categorie) alle bladzijden één voor één door te bladeren? (Zoals 'vroeger'.)
Deze plant staat in mijn tuin. Grote hartvormige groene bladen met rood bruine stelen. Ik zie hem nu voor het eerst bloeien met oranje gele bloemen. Zie foto bij reactie 1.
wat is de naam van deze sprinkhaan. gezien te Nijkerkerveen. Kwam op het laken zitten waarmee ik nachtvlinder. d.d 5 augustus2019
Wie weet welke sprinkhaan ons kwam vergezellen? Was ongeveer 20mm lang.
Beste mensen, ik probeer informatie te vinden over een nest van sabelsprinkhanen in mijn raamkozijn op de 1e etage van mijn huis in Mheer, Zuid-Limburg. Toen ik gisteren (05-08-2019) het raam opendeed trof ik twee dikke proppen grassprieten aan, bruin verkleurd, in de richel in het kozijn....
Hoe heet dit exemplaar?
Van welk dier is deze poep? Sinds een paar weken liggen er wel eens uitwerpselen in de tuin, op de oprit of de stoep achter en soms op het gras. Op de foto eentje van gisteren, ongeveer 5 à 6 cm lang en met zaden erin. Er lopen hier (Zuid-Limburg) marters rond, veel eekhoorns en iemand even verdero...