Libel
Naar onze mening een beekoever libel, maar niet zeker. Er vloog ook een rode libel in de buurt.
Naar onze mening een beekoever libel, maar niet zeker. Er vloog ook een rode libel in de buurt.
Hallo,in onze tuin staan gele bloemen, maar ik heb geen idee hoe ze heten.Wie wel?bij voorbaat dank,Alwin Bijvoet
Het valt mij op, dat in juli nergens meer het zomerse geroep van sprinkhanen te horen zijn. In juli vaak begin juli aanwezig. Vorig jaar ook nauwelijks. Dat vertrouwde zomerse geluid waar is dat gebleven?
Mijn vraag is waarom jonge musjes altijd zo bibberen als ze gevoerd worden.ik zie ze regelmatig in mijn tuin, het is een schattig gezicht maar alles heeft in de natuur een functie vandaar deze vraag.alvast bedankt,vriendelijke groeten, Trees de Jong...
In Arnhem gezien. Ik denk dat het een akkerhommel is, maar heeft die ook een gestreept achterlijf?
Wie zijn dit? Kan beestjes niet vinden in mijn tuindieren gids.Almere, tuin , 22 juli 2019, op de grond....
Tussen twee bloempotten ingeklemd vond ik dit papier-achtige ding. Ik kon het makkelijk uithalen, het is vrij stevig. Het lijkt of er cellen zitten, dwars op de lengte. Ik heb nog nooit zoiets gezien en zou graag weten wat het is. Weet u het?
Uit het plafond van een slaapkamer komen als de lamp aangaat tientallen kleine ( 0,5-2 mm) kleine rupsachtige beestjes. Iemand een idee
Ik zie vaak dat zwanen een poot over hun staart hebben liggen. Is er een reden waarom zij dit doen?