Beestjes op de kiwi
Welke beestjes zijn dit, en zijn ze uit deze eitjes gekropen of hebben ze de inhoud zojuist opgepeuzeld? Ik trof ze eind mei aan, onderop het blad van de kiwi.
Welke beestjes zijn dit, en zijn ze uit deze eitjes gekropen of hebben ze de inhoud zojuist opgepeuzeld? Ik trof ze eind mei aan, onderop het blad van de kiwi.
Vandaag 22/6/19 gezien in een bosrijke omgeving (geen bos) in Tilburg.Hij/zij was weer erg ver weg om te fotograferen dus ik hoop dat iemand toch kan zien welke vogel het is
Hol ondekt in klein bosperceel nabij een poel, hol is ovaal en groter dan van konijn.
Deze slak zat in de buurt van water vlakbij de IJssel bij Windesheim. Ik heb al even gezocht maar kom niet verder..Hij was ongeveer 1,5 a 2 cm groot. Wie kan me vertellen om welke soort het gaat?
Vanavond zit er een insect bij het raam, die ik niet herken. Ik ben geen kenner, dus het kan aan mij liggen. Toch ben ik wel nieuwsgierig wat dit is. Zie de foto
Welke Sphaerophoria is dit ? ik vond hem vanmiddag bij Ter Apel.Gr. Henk.
Welke vogel is dit ?Vanmorgen in de Weerribben in een boom midden in een rietland.
Tot mijn grote verbazing stond, na mijn vakantie, deze helder gele bloem op mijn balkon. Vorig jaar leverde dezelfde plant korenbloemachtige blauwe bloemen....Is hier een verklaring voor?
Dit vond ik afgelopen zondag op en eikenboom in Oosterhout. Heeft het te maken mer de eikenprocessierups?