Welke strekspin?
In het Schaffelaarse Bos in Barneveld zag ik gisteren op de tak van een braamstruik deze strekspin. Maar.... er zijn zo veel soorten. Kan iemand mij helpen?
In het Schaffelaarse Bos in Barneveld zag ik gisteren op de tak van een braamstruik deze strekspin. Maar.... er zijn zo veel soorten. Kan iemand mij helpen?
Wat kan ik doen?Moeder specht met twee jongen, eentje kan vliegen, de andere niet maar die kan wel klimmen. De laatste zwerft door onze tuin, heeft het al twee nachten overleefd, zo te zien is er iets mis met zijn linkervleugel, hij wordt nog wel door de moeder gevoerd.Een paar vragen: De moederspe...
Gezien in een natuurgebied in wat drassige grond bloem lijkt op een hyacint lange stengel Wat bruin groen gekleurd blad
In het park in Wouw zag ik deze mooie bruine kever (4 cm groot). Ik kwam uit bij een bladsprietkever. Maar welke? Bij voorbaat dank. Gr. Jan
Al een paar dagen zie ik deze vreemde bezoeker in onze tuin in Dordrecht.Gezocht bij o.a. Vlinderstrikje, Platbek, D. Fopwesp, maar niet gevonden. Wat zou dit kunnen zijn?
Achter een bloembak kwam onder wat bladeren deze larve te voorschijn.Ik heb geen idee, maar ga wel zoeken of ik er meer vindt.Groet,Uulkje
Op wandelvakantie in Portugal kwamen we deze vlinder tegen. Nergens een afbeelding gevonden die er op lijkt. Dus doe ik een beroep op jullie.GGroet,Uulkje
Goedendag allen.Na 25 jaar geen mussen gehad te hebben zijn ze er weer sinds 3 jaar. Een stuk of 15. Eind 2017 een mussenhotel gebouwd volgens de geldende regels. In de ochtend schijnt de zon er in en als de zon in het zuiden staat zit hij in de schaduw van de dakgoot. Het hele jaar door wordt er ge...
Kan iemand op deze heel slechte foto's zien welke vogel dit is? Zang heb ik niet gehoord.