Vreemd insect
Zojuist vingen wij een vreemd insect in ons huis. Het beest is behoorlijk groot (9cm van voelspriet tot puntje van staart). Weet iemand wat dit is?
Zojuist vingen wij een vreemd insect in ons huis. Het beest is behoorlijk groot (9cm van voelspriet tot puntje van staart). Weet iemand wat dit is?
Wie weet welke insecten dit zijn? Ze zijn plm. 8 mm groot en gezien in Zuid-Limburg.
OP 2 juni heb ik deze foto gemaakt. Na zelf wat speurwerk te hebben gedaan, kom ik er niet achter, wat ik op foto heb gezet. Wie kan mij helpen?
wat voor soort libelle is dit?
Zat gisteren in de tuin.
Dag,Ben al langere tijd op zoek naar de Grauwe vliegenvanger. Op de plek in de Kampina te Boxtel waar deze foto is gemaakt zitten Grauwe Vliegenvangers.Maar ik weet niet zeker of deze er een is. Durft iemand dit aan?
Gezien pas in Spanje, in open gebied ca 22km t.z.v. Madrid. Leek een beetje Kiekendiefachtig. Maar welke is dit? (ik heb er meerdere foto's van; heeft ook aan de bovenkant witte schoudervlekken).
is het een bosrietzanger of karekiet, ik weet het niet.bedankt alvast voor de reacties
welke hommel is dit/ was in de tuin in Cadzand bij mijn zus