Wat is dit voor een insect?
Vanavond zit er een insect bij het raam, die ik niet herken. Ik ben geen kenner, dus het kan aan mij liggen. Toch ben ik wel nieuwsgierig wat dit is. Zie de foto
Vanavond zit er een insect bij het raam, die ik niet herken. Ik ben geen kenner, dus het kan aan mij liggen. Toch ben ik wel nieuwsgierig wat dit is. Zie de foto
Welke Sphaerophoria is dit ? ik vond hem vanmiddag bij Ter Apel.Gr. Henk.
Welke vogel is dit ?Vanmorgen in de Weerribben in een boom midden in een rietland.
Tot mijn grote verbazing stond, na mijn vakantie, deze helder gele bloem op mijn balkon. Vorig jaar leverde dezelfde plant korenbloemachtige blauwe bloemen....Is hier een verklaring voor?
Dit vond ik afgelopen zondag op en eikenboom in Oosterhout. Heeft het te maken mer de eikenprocessierups?
Ik heb hier in huis 2x hetzelfde soort insect gevonden. Lijkt op een kakkerlak. Alleen die zouden niet overdag in het zicht zitten. Beide ook dicht bij een raam gevonden. Voordat ik de volgende ook als kakkerlak behandel toch maar even wat informatie inwinnen hier.
Welke soort is dit
Rups of worm?
Grijs lijf met zwarte stipjes zwarte kop en vooraan aan beide zijde drie zwarte pootjes
Deze vlinder verstopt zich overdag onder een blad. Ik zou graag de naam willen weten. Alvast bedankt. Dina2014
geen idee, wie weet het?bedankt alvast