metallic groene kever
Hoe heet dit insect die ik vanmiddag in mijn tuin in Ter Apel vond.Groet, Henk
Hoe heet dit insect die ik vanmiddag in mijn tuin in Ter Apel vond.Groet, Henk
Ik heb een vogelgeluid opgenomen en wil graag weten welke vogel het is. Heb al gezocht, niets kunnen vinden. maar wie weet is hier iemand die het weet. Kan helaas alleen foto's uploaden en geen geluid. Iemand tips.
Vandaag gezien in strook bos in polder. Weet iemand wat het is?
Wij wonen in Frankrijk op Champ d'Icare (Pinterest). Heb zondag in een wilgenstruikje een paar van deze rupsjes, gezien, kale takken. Nu ietsje gegroeid naar 1,5 cm. Lijkt op een buxusmot rups, maar ben er niet zeker van. Heb "Nachtvlinders" van P. Waring & M. Townsend bestelt, maar misschoen...
Sinds kort komt er elke dag een koolmees bij mij in de tuin. Hij gaat vervolgens zitten op een houten, hartvormige tuindecoratie, waarna hij vaak minutenlang op zijn zij gaat liggen. Ik heb hier foto's en een filmpje van gemaakt. Ik vind het heel bijzonder maar ook vreemd. Waarom zou hij dat doen? D...
Daar ik op vakantie ben en deze niet kan vinden welke soort het is, hier maar plaatsen.Spin op locatie de Wieden en op een drassig veldje bij de sprinkhanen in de buurt.
Deze sprinkhaan in de wieden gefotografeerd op een terrein met krassers en moerassprinkhanen. Die laatsten waren nog niet uitgekleurd.
Ik vind de achtervleugel zo licht van kleur.
Ik heb drie boekjes doorgebladerd maar kon geen vergelijk met de foto vinden. Wie weet de naam?