Geen idee
Ik heb drie boekjes doorgebladerd maar kon geen vergelijk met de foto vinden. Wie weet de naam?
Ik heb drie boekjes doorgebladerd maar kon geen vergelijk met de foto vinden. Wie weet de naam?
Vloog door het huis
Macro foto van heel klein insect, zat bij ons in de tuin, is maar ongeveer 1 cm groot. Er kijken draden (eitjes?) uit het achterlijf te komen. Ben benieuwd wat het is.
Afgelopen maand vele rododendrons gezien. Opvallend was vele struiken waren dood of lelijk. Heerst er een ziekte ofzo?
Deze vogel vloog met 2 anderen boven de bomen, maar vertoonde ander gedrag. Het lijkt meer op een wespendief. Of is het toch een buizerd?Foto is genomen op 09-06-2019 in de Maashorst.
weet iemand wat voor struik /haag dit is ???
Geachte redactie, kunt u me zeggen om welke nachtvlinder het hier gaat? Vond de antennes zo bijzonder. Gezien een paar weken geleden op Terschelling.
krijgen mussen zonnepitten open?ik moet steeds de silo bijvullen en ze vliegen af en aan ook veel op de grond trouwens maar ik vraag me af of ze zonnepitten eten.
Beste redactie, kunnen jullie me vertellen van welke vlinder dit de rups is? Gefotografeerd in Italië op 8 juni '19