wat is dit voor een tor?
Vorige week bij mijn ouders in de tuin in Pesse(dr.)Iemand enig idee?Er zitten er behoorlijke aantallen. We verdenken ze ook van veel vraat aan blad.
Vorige week bij mijn ouders in de tuin in Pesse(dr.)Iemand enig idee?Er zitten er behoorlijke aantallen. We verdenken ze ook van veel vraat aan blad.
Behoort deze vogel tot de tapuiten familie?
Zou de koolmees hier een rups van de grote wintervlinder inde snavel hebben?Groet, Henk.
Hallo, gisteren op het strand nabij Parnassia een dood dier gevonden. Het leek op een jonge dolfijn , maat ik ben er niet zeker van. Weet iemand wat voor dier dit is?
is dit, vanmorgen in het Raamdal genomen, bebost gebied met velden. Krijg hem niet gevonden op vlindernet. Gr. Jan
Tussen stoeptegels zie je weleens takjes/dennennaalden ed die 'naar beneden getrokken'zijn. Iemand vertelde mij dat dat het werk is van wormen. Is dat zo en zo ja, hoe doen zij dat?
Wie kan mij vertellen welk kevertje dit precies is?
Beste,Gistermorgen was ik in de tuin aan het werk toen ik opeens een hele groep bijen/hommels? om me heen zag.Ik was bang dat het wespen waren en ging snel naar binnen.Toen ik daarna terug kwam zag ik dat ze totaal geen interesse in mij hadden en zag dat ik deels een honingraat uit de grond had getr...
Hallo Janette,Deze vlieg heb ik nog nooit gezien? Kom hem ook niet tegen op Google.Heb ik nu een zeldzame vlieg ontdekt in Friesland Nederland.Groet, André