Karekiet
Is dit nu een Kleine of Grote? De zang was zeker van Grote die ik hoorde, deze dook een paar seconde op en kon snel foto nemen.
Is dit nu een Kleine of Grote? De zang was zeker van Grote die ik hoorde, deze dook een paar seconde op en kon snel foto nemen.
vandaag onder het blad van een veldesdoorn of te wel Spaanse aak trof ik deze gele eitjes aan, mooi gegroepeerd, welke zijn dat ?
Kom ze momenteel veel tegen, kan hem niet vinden, wie helpt ?
Vandaag gevonden in duingebied Meijendel.Er staat veel meidoorn, brandnetel, look zonder look, veldhondstong.
Vandaag gevonden in duingebied van Meijendel.Met "De Nederlandse boktorren"kom ik uit op nevelvlekboktor [Leiopus Nebulosus]; zie blz. 100 (beschrijving) en 101 (afbeelding)
Goedemiddag,De afgelopen week vinden wij steeds vogelpoep in de tuin met haren (zie foto). Kan iemand mij vertellen van welke vogel deze afkomstig zijn? Ik heb zo'n vermoeden dat het 's nachts wordt neergelegd maar dat weet ik absoluut niet zeker. Ik ben heel nieuwsgierig en hoor het graag als ieman...
Op 15 mei trof ik dit vreemd pakketje aan op een blad van de Hedera.Moet ik hier in dezelfde richting zoeken als bij Tjerk?Gr.Dirk
Gefotografeerd vandaag in de berm langs de uitvalsweg in Leusden.Heel laag op de grond tussen de pimpernel, rolklaver, blaassilene enzDank voor jullie meedenken, Jeanet
Wat voor soort insect is dit?