Vissenhuid?
Op strand van Terschelling ligt het vol met iets wat lijkt op de huid van vis, als kraagjes (rond). Wat is dit?
Op strand van Terschelling ligt het vol met iets wat lijkt op de huid van vis, als kraagjes (rond). Wat is dit?
Wie weet de naam van dit plantje? Staat in een bloemrijk grasland. B.v.d. voor een reactie.
Sinds enkele weken zie in de tuin kleine groene snuitkevertjes van ca 3-4 mm. Wat zou dit kunnen zijn. Wellicht Pachyrhinus (lethierryi ... )?
Gered uit het toiletgebouw op de camping op 5 mei j.l.Zat bij de kraan en in mijn closetrol naar buiten getransporteerd.Een van de weinige vlinders die ik deze dag heb gezien want het was maar 5 graden C, brrr...De foto heb ik pas kunnen maken toen de vlinder naar de rand van het kokertje kroop waar...
In de berm langs het fietspad, ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is om te zien wat het is. Ik zal er nog een foto bij plaatsen.dank vast voor het meedenken. Jeanet
Deze vogel staat op de homepage van bnnvara en ik heb discussie over wat dit is. Onze beste gok is een roodborsttapuit. Kan iemand dit bevestigen of ontkennen?
Hoe moet dat ?
Spin ?
Bourg du Bost, Champ d'Icare......het lijkt me een spin, maar mis twee poten