Welke pieper ?
Dit vogeltje zat op een paal in de Hargerpolder . Ik denk aan een graspieper , doch ik mis de witte oogstreep .
Dit vogeltje zat op een paal in de Hargerpolder . Ik denk aan een graspieper , doch ik mis de witte oogstreep .
Dit insect zat vanmorgen aan de buitenkant van de achterdeur. Spanwijdte is 25 mm. Lengte kop-staart is 12 mm. Wie weet de naam van dit insect?
Hallo, Kan iemand mij vertellen welk insect dit is ?
Hallo,Weet iemand welke kever (soort) dit is?Gefotografeerd in Zuid-Afrika, ik schat ca. 8-10cm groot.Ik heb gezocht en kom niet verder, het lijkt wel een kruising tussen een Vliegend Hert en een Titanus Giganteus.Bedankt
Deze "bol"dreef 15 februari op een sloot in Lennisheuvel (Boxtel), vorig jaar april heb ik er ook al enkele daar zien drijven maar die waren niet zo pluizig (meer?).
Welke amfibie leeft er in Landsmeer noord Holland
Goedemiddag,Ik trof dit vanmorgen aan... Wat is het? Ik dacht aan een natte schimmel...?
Kan dit een kneu zijn, en man of vrouwtje?Gefotografeerd in het bos in Baarn, begin van dit jaar.Alvast bedankt voor de reactie, met vr.gr. Tulpen
Beste allen, deze vogel heb ik gefotografeerd op Texel, maart/april vorig jaar.In de struiken in de buurt bij een voedertafel waar verschillende vogels kwamen.Ik kom er niet uit welke vogel dit is.Alvast bedankt voor de reacties, met vr. gr. Tulpen