Forum

Nieuwste vragen

Mooie hoed

Waargenomen in Boswachterij De Elzen in Dordrecht. De bovenkant van de hoed kan ik niet terug vinden. Zou deze tekening veroorzaakt kunnen zijn door de droogte? De lamellen hebben wel iets weg van de Gewone fopzwam. Welke zwam zou dit zijn?

Rupsen!

Hallo,mijn oostindische kers zit vol met rupsen. Ze hvreten de plant kapot en poen de boel onder.1.wat voor rups is dit?2.wat is de bedte remedie?dank voor jullie feedback!vriendelijke groet,alwin Bijvoet