aarachtige bloemen
In mijn zaaigoed komen deze rode bloemen op,heel leuk.Ze lijken een beetje op vuurpijlen ( kniphovia) Het kleine blad is harig.
Wie weet hoe ze heten?
Bedankt alvast Michelle
In mijn zaaigoed komen deze rode bloemen op,heel leuk.Ze lijken een beetje op vuurpijlen ( kniphovia) Het kleine blad is harig.
Wie weet hoe ze heten?
Bedankt alvast Michelle
Onder en naast mijn krentenboom ontdekte ik behalve een kleine zwarte Els ( tenminste , dat vermoed ik , want dat heb ik opgezocht) ook een ander boompje of struik in wording. Dat blad kan ik niet terugvinden in mijn readest digest bomen/struiken boek. Toch een loot van de krentenboom? Het blad i...
op de plek , waar ik de uitgebloeide kamille en moederkruid heb verwijderd verschijnen nu sprieterige bloemetjes. Aarachtig. Voorlopig laat ik ze staan. Wat is het ?
Wie kan mij vertellen welke beestjes dit zijn. En zijn de witte hokjes de broedcellen waar ze uitgekropen zijn?Het zat ik de tuin aan de onderkant van een blad van de Clematis.
Gespot op moederkruid, N.O. Overijssel.
Graag zou ik willen weten om welke Hagedis het hier gaat,de Europese groene hagedis ?De hagedis is gefotografeerd in de Auvergne,vlakbij Vichy in een grote wilde tuin.Gr.Ingeborg
kan iemand mij vertellen wat dit is? het zit in mijn tuinkast. Er vliegt niets in of uit.
Deze schoonheid trof ik op mijn balkon. Weet iemand de naam van dit beestje?
Nu al een paar weken komen deze vogels dagelijks in mijn tuin. Het lijken me papegaaien. Weet iemand wat het precies zijn? Alvast dank!