geelzwarte strepenRupsen
mooie rupsen die zich te goed deden aan mijn plantEn nu zijn ze alle 15 weg.. geen idee wat daarvan terecht is gekomen
mooie rupsen die zich te goed deden aan mijn plantEn nu zijn ze alle 15 weg.. geen idee wat daarvan terecht is gekomen
al twee dagen ruziën twee roodgekuifde spechtachtigen rondom mijn meelwormen pot...vandaag 4-7-18 in Zuidlaren een video gemaakt...Willen jullie mij vertellen waarnaar ik heb gekeken?De video is te groot.. Dat is jammer
Deze nachtvlinder had ik gisteravond in de tuin.Nog niet eerder gezien hier.
Beste allemaal.Deze vogel zit regelmatig in mijn stadstuin alhoewel ik hem ook op het werk hoor en dat is op het "bijna" platteland. Hoe weet ik dan dat het dezelfde soort is? Dat beessie heeft geen zang maar doet continue ....piep....piep....piep .... etc. etc. Er is geen houden aan. Deze zit alti...
Wie o wie weet welke plant dit is?
Wie o wie weet welke plant dit is?
De struik bloeit op dit moment, zie foto.
Wie o wie weet welke plant dit is? Volgens mij eentje die graag ik de schaduw staat. De plant op de foto is nog klein en groeit met de dag.
Vandaag, Harderbroek (Harderwijk/Zeewolde). Bomen, open velden, riet.Ik vind snavel zo groot voor een Lijster-soort.