Graag naam van deze plant
Graag zou ik de naam van deze plant willen weten!
Graag zou ik de naam van deze plant willen weten!
Wie weet de naam van dit struikje met rose bloemen? Het struikje is wintergroen en in het voorjaar verliest het al zijn blad. Daarna komen de blaadjes weer terug.
Graag zou ik de naam van deze plant willen weten. Hij krijgt witte pluimpjes, de bladeren zijn smal en lang.
Ik zag deze vlinder in de bossen bij Oosterbeek, in de schemering. Weet iemand welke vlinder het is en of het een dag- of een nachtvlinder is?
In een bak met papieren die in de regen had gestaan zaten deze beestjes, ongeveer 2cm lang en een staart of sifon van 3cm. Weet iemand vat dit zijn. Ze bewegen zich pulserend voort.
Ik zag bij mijn foto van het jonge vosje dat deze ook in de nieuwsbrief is geplaatst. Superleuk! Alleen was ik nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief..helaas.
Is het mogelijk om deze mij alsnog toe te sturen?
Mvg Desiree
Ik krijg van leden de melding dat mijn foto in natuur en beeld staat..
Waar kan ik dit vinden
Zou t leuk vinden om dat ik te zien..
Vr. Gr Horneman
Deze prachtige roofvogel zag ik vorige week in de Eempolder bij Bunschoten.Helaas alleen op zijn rug gezien en niet van voren!Ik ben heel benieuwd welke vogel het is.....
Ik heb al een paar jaar kunstnesten voor huiszwaluwen aan mijn huis. We zien er wel eens een in de buurt. We wonen aan de rand van het dorp.Nu hoor ik wel eens over een continu huiszwaluw geluid. (contactroep en zang)dat je in de buurt van de nesten moet laten horen.Hoe kan ik zo'n geluid dat wat la...