vlindertje
dit vlindertje zat op een blad bij de vijver.ik dacht dat het een zandoogje was.maar als ik goed naar zijn vleugels kijk is hij toch anders getekend.wat is het dan wel voor vlinder?
dit vlindertje zat op een blad bij de vijver.ik dacht dat het een zandoogje was.maar als ik goed naar zijn vleugels kijk is hij toch anders getekend.wat is het dan wel voor vlinder?
Goedendag beste Vroege vogels ,Met veel plezier kijken we al jarenlang jullie programma en dat van vergelijkbare programma 's ( NGC wild,Snakes in the City,Helden vd Natuur,Dodelijke 60,Buitengewoon etc.)Er rest mij na ruim 20 jaar uiterst actief te zijn als vrijwillig ,inventarisatie en ecologisch ...
Deze kleine dikbuik zat 27 juni bij ons in de tuin in Dordrecht. Gezcht maar niet gevonden. (Het)kent iemand deze? Gr.Dirk
Spinnen produceren spinsel of spinrag, maar ik heb nog nooit een druppel hiervan gezien.Is hier iets meer over bekend over het hoe, wat of waarom. Overproductie?Gr.Dirk Slijkhuis
Welke soort bij of vlieg ? is dit mooi fel blauw boven en roze onder komt af en toe bij ws meerdere vrouwtjes die zijn zwart of donker bruin ,die druk bezig zijn in en uit kleine gaatjes in het hout vliegen
Foto met telefoon gemaakt dus niet zo scherp
Op onze druivenbladeren zitten bruine vlekken. Is dat roest? Hoe komen wij daaraan, is dat schadelijk en moet die bestreden worden?
Op onze hortensia heeft zich een luis gevestigd. Wellicht is het een dopluis. Waarom hebben wij daar last van en hoe kunnen we die bestrijden?
Welke stern is het zuilaardermeer gebied
Welke stern in het zuidlaardermeer gebied