Groene vogel
Ik ben in Griekenland en wellicht weet iemand welke vogel dit is. Hij is groter dan een mus en kleiner dan een merel. Heeft groene elementen.
Ik ben in Griekenland en wellicht weet iemand welke vogel dit is. Hij is groter dan een mus en kleiner dan een merel. Heeft groene elementen.
Weet iemand welke soort netwants dit is?zat op blad zomereik in geastmer bosk in dantumadeel Friesland rond 26 mei 2018, het was een warme zonnige dag.kan hem niet plaatsen.
Hoe heet dit gras?
30 juni
Tegen een schutting.
Waarom gaan kleine visjes in een meer op hun rug liggen? Ze zijn niet ziek en zwemmen verder goed... ze zwemmen in een school en dan draaien ze ineens op hun rug, blijven zo een paar seconden liggen en draaien weer terug!
Foto afgelopen donderdag genomen aan de oever van een ven.
Bij de vijver naast de astilbe bloeit nu een soort kattenstaart, maar ik twijfel nog.
tussen een witte plant , die ik ook niet ken, bloeit een mooi wit bloemetje met blaadjes die gepunt en gekarteld zijn. Het plantje krijgt vrij veel zon.
Ik zag dit aan de dakrand hangen bij mijn schoonfamilie in Canada. Ik zie er geen insecten ingaan of uitkomen, maar wellicht is het in onbruik geraakt.Wat is het?
Welke plant is dit?
29 juni
Bleiswijk,
Plaats: in steegje