Middelste Ganzerik?
Bij de 5000 soorten lentetelling (ik zocht naar slakken) kwam ik deze plm. 50 cm. hoge plant tegen. Is dit de Middelste Ganzerik??Meyendel, aan de oever van een niet voor publiek toegankelijk duinmeertje
Bij de 5000 soorten lentetelling (ik zocht naar slakken) kwam ik deze plm. 50 cm. hoge plant tegen. Is dit de Middelste Ganzerik??Meyendel, aan de oever van een niet voor publiek toegankelijk duinmeertje
zondagmorgen bij een vriend in de polder op het gras DUIZENDEN !!! kleine kikkertjes,is hier een verklaring voor???nooit eerder gezienmgr Theo
Wat is dit voor sprinkhaan en is deze aan het vervellen?
Met vriendelijke groet,
Constant van Bommel
In de uiterwaarden van de Maas, vandaag, zag ik deze voor mij onbekende kever, opvallend waren zijn witte vlekken. Gr. Jan
Het lijkt op een insekt en liep over een steel v bloem in m’n tuin. Nog nooit gezien !
Heeft allemaal kleine takjes op z’n rug!!
Wie weet wat t is?
Wie kan mij zeggen welke wesp dit is? Bij voorbaat dank voor een reactie.
Ik kwam dit beestje op de braam in de uiterwaarden tegen. Wat zou het kunnen zijn?
Vanmiddag langs fietspad op margrieten diverse exemplaren aangetroffen.Ik kom met "De Nieuwe insectengids" (blz. 199) uit bij Odontomyia viridula (geen Nederlandse naam). Invoeren Latijnse naam op waarneming.nl levert geen resultaat op. Ben gaan zoeken bij wapenvliegen en daar vond ik Oplodontha vir...
Deze veren vond ik vandaag in het bos. Deze vogel is waarschijnlijk slachtoffer van de Havik. Van welke vogel kunnen deze prachtige veren zijn?