Forum

Nieuwste vragen

Merel met rare vliegjes/motjes

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik heb gisteren een merel opgevangen die constant uit het nest werd gegooid en kleiner was dan de broertjes/zusjes. Ik kwam er echter achter dat hij vol zit met aparte vliegjes/motjes. Wat is dit? En is dit besmettelijk op andere dieren zoals konijnen e...

Bastaardarend

Deze vogel was in beeld op televisie met valkenier over nieuws dat ging over een Buizerd die hardlopers aanvalt (ergens in het oosten van het land). Een Bastaardarend?

Wat een ellende....................

met de site sinds aanpassing aan privacyeisen...... Ik kon niet inloggen, ik kon inloggen, ik werd eruit gegooid........ Op verzoek gemaild. Kreeg instructie om cookies te verwijderen en in de cookiewal Sociale media te accepteren. Braaf gedaan, maar zaterdagmiddag toch weer eruit gegooid. Vanmiddag...

Aanhangsel

Op 25 mei j.l. waargenomen in Dordrecht (Dubbeldam).Deze Groene Struiksnuitkever (Phyllobius pomaceus) heeft een aanhangsel. Lijkt mij geen 18+. Nooit eerder waargenomen.Is hij hier bezig met zijn nageslacht of heeft hij mogelijk last van een parasiet?

Paginavullende foto's.???????

Op 31 mei jl. melding gemaakt van het feit dat de ingezonden foto's scherm-vullend in beeld komen. Ik maak gebruik van de Windows Edge browser en volgens uw redactie was de bovenvermelde klacht bekend en zou de programmeur opdracht krijgen de ontstane fout te herstellen.
Waarom is er sinds 31...

Witte vlinder met zwarte rand

Trof deze vlinder vanmorgen aan de binnenzijde van de tuindeur aan; heb een snapshot genomen en vervolgens alle aanwezige foto's op de site van de vlinderstichting doorgenomen, maar kan hem niet vinden.Wie weet welke vlinder dit is?