Forum

Nieuwste vragen

vogelgeluid in het veld

De laatste avonden horen we telkens dit geluid in het veld. Op you tube vonden we een geluidsfragment die ik hierbij plaats.Wie weet welke vogel dit is? https://m.youtube.com/watch?v=I-nIqwojLjA

Vogeleitje

Bonjour,ik woon in de stad aan het strand.In mijn dikke heg was een vogelnestje op 1.50 m hoogte verstopt.Moedermerel heeft op een dag het nest verlaten.Ik heb de blauwe eitjes laten liggen ( merel)Tot mijn verbazing verdween er iedere dag één eitje.de laatste heb ik kapot op de grond voor het n...

Gedoe met inloggen!

Het inloggen ging vanavond niet, in safari alle cookies en geschiedenis gewist, toen de cookies van de sociale media geaccepteerd en toen was het mogelijk om in te loggen, maar vorige week hoefde ik alleen de onderste cookies te accepteren, rommelig gedoe, is er iets gewijzigd?gr Jeanet1...

Koolmeesje ik de tuin

Beste vrienden,

Ik heb in het voorjaar een vogelnestje geplaats in mijk tuin.
Sinds een week is het eerste koppeltje met kleintjes het nestje uitgevlogen.
Nu heb ik al enkele keren een ander vogeltje er in zien vliegen maar denk niet dat ook deze hier al in gelegd hebben...

geelgerande waterkever ?

Vanmiddag gezien aan de rand van een plas. Langs de rand veel riet, gele lis en in het water gele plomp en waterlelie. De volgens mij copulerende kevers kwamen regelmatig even boven water en verdwenen dan weer naar beneden. Mooi om te zien, maar lastig te fotograferen. Enkele centimeters groot....