Nogmaals hier de foto.
De foto.
De foto.
Sorry hier de foto.
Deze beestjes zaten met honderden bij mij op een plant. eerst zag ik alleen maar witte puntjes(eitjes) en na een paar weken waren het dit. Als ze zo zijn verdwijnen ze. Wat zou het kunnen zijn? Ze hebben vleugels.
deze opvallend lichtend groene plant van ong. 70 cm kwam in 2015 spontaan op in mijn groentetuin.In 2016 blaak hij zich massaal te hebben uitgezaaid. In de vrees met een agressieve exoot te maken te hebben, heb ik ze wat al te rigoureus weg geschoffeld: in 2017 kwam hij niet meer terug. Gelukkig heb...
Wie weet welke libel dit is? Het was augustus en het was in de Malpie bij Valkenswaard. Ik heb het echt zelf geprobeerd, maar kom er niet uit.
Wie weet welke libel dit is? Het was augustus en het was in de Malpie bij Valkenswaard. Ik heb het echt zelf geprobeerd, maar kom er niet uit.
Deze roofvogel heeft een hoedje op !Foto deze week gemaakt in de Alblasserwaard.Ik kan m nergens vinden... Iemand enig idee welke het zou kunnen zijn ?
Deze vogel, groter dan roodborst. Wat voor vogel is dit?
Deze zweefvlieg heb ik in augustus gefotografeerd. Volgens mij in de Malpie bij Valkenswaard. Is het een Graafwesp en zoja welke? eerst dacht ik de donkere Fopwesp, maar daarna twijfelde ik toch weer.