Bekerzwam of Hazenoor?
Loofbos onder eikenboom. Zaten samen, en beide met korte steel ongeveer 1cm. Hoop dat de foto duidelijk is.
Loofbos onder eikenboom. Zaten samen, en beide met korte steel ongeveer 1cm. Hoop dat de foto duidelijk is.
24 aug. 2016 gefotografeerd in Kanaalpark langs Maximakanaal 's-Hertogenbosch.Is dit een waterhoen of toch een andere soort?Misschien juveniel?
Wie weet wat dit is, een langsprietmot? Iets anders?
De laatste 2 mnd zie ik geregeld kauwtjes met diverse witte veren in het verenkleed. Weet iemand of dit gewoon is?? Ik heb het nog nooit gezien.
Is dit een gekroesde fopzwam of een amethistzwammen in een vergevorderd stadium?
In het bos in Driebergen kwamen we deze paddenstoel tegen. Voor mij onbekend maar een kennis opperde dat het de Thelophora palata zou kunnen zijn, de stinkende Franjezwam.Klopt het?
Wie kan het zeggen om welke paddo het hier gaat.Onder loofboom, niet opgelet welke!!!!!Hoed wit met groen gloed, glad. Steel wit, grijsachtig. met schubben structuur.Volgens mij onderkant hoed met gaatjes. Maar was moeilijk te zien.
op deze foto is het oog van een libel in close-up te zien.Als je goed kijkt kun je ook een beschadiging in het oog zien.Mijn vraag is nu :Wat is de invloed van deze beschadiging bij het kijken ?met vriendelijke groet,Constant
gisteren, zaterdag 14 oktober 2017, prachtig mooi weer, maar we werden overvallen door honderden lieveheersbeestjes in alle kleuren, nog nooit eerder gezien en hoe is dit mogelijk???? Utrechtse heuvelrug in de plaats Overberg