Welke boleet is dit?
Onder een rij beukenbomen stond deze boleet.
Vers of oud?
Wie kan het mij vertellen...
Groetjes Marjan
Onder een rij beukenbomen stond deze boleet.
Vers of oud?
Wie kan het mij vertellen...
Groetjes Marjan
wie weet welke rups dit is hij zat in de grond
Zit op stronk beuken boom, in gemengd bos, vaal wit/creme kleurig. Zag er wat "vettig" uit.
Beste natuurvriendenDe Nederlandse kust is volgens mij van iedereen, alhoewel…Nog steeds vallen kleine natuurparels in handen van projectontwikkelaars. Vakantieparken schieten de grond uit, mooie plekjes die eens voor iedereen toegankelijk waren, worden privéterrein. Natuur verandert in een terra...
Ik zag dit vogeltje in het struweel van de duinen en voeg mij afof dit een boompieper was .
in juli zag ik in Noord-Frankrijk een kolibrievlinder, heb een amateuristisch filmpje en foto's kunnen maken. Volgens internetinformatie komt de kolibrievlinder algemeen voor maar ik heb de vlinder nog nooit van m'n leven gezien. Hoe bijzonder is een kolibrievlinder?
Deze vlinder zag mijn broer in de Ardennen op zaterdag 30 september. Wie weet wat voor vlinder dit is?
Al geruime tijd komt er bijna dagelijks wel een op meerdere vliegende beestje door de kamer en keuken vliegen. Waar ze vandaan komen is ons nog een raadsel. En al helemaal wat voor beestje dit is. Wie weet het?
Op Madeira heb ik een groepje vogeltjes gezien, aan de kust, donkergrijs/antraciet kleurig met een vrij vel rood snaveltje. Het zijn vrij kleine vogels, iets kleiner dan een mus. Weet iemand wat dit voor vogeltjes zijn? Het zijn geen zebravinkjes o.i.d. Ze zijn egaal donkergrijs. Heb er helaas geen ...