Forum

Nieuwste vragen

Welke paddestoel is dit?

Hoe heet deze paddestoel, en dat gat in die linker is dat een foutje van moeder natuur of iets anders?? Weet er heel weinig van, maar vind paddestoelen erg facinerend.. Gezien in Rotterdam.

Vreemd beestje...

Dit beestje zag ik vandaag in mijn tuin.Hij zat in een kleine Distelbol.het beestje is 1á 1/2 millimeter groot...ik dacht eerst dat ik een spinnetje zag...maar dit is wel een heel vreemd beestje.misschien weet iemand wat het is...met vriendelijke groet,Hennny Pen...

Gordijnzwam ?

Ik zie geen gordijn en toch denk ik maar steeds aan die gordijnzwam, maar welke ?c.a. 5 cm in gemengd bos op mos, de witte vlekjes op de spiegel is ingedroogde melk van een melkzwam, doch niet van deze vlgs mij. Die duidelijke umbo speelt me ook parten.Of zit ik er helemaal naast ?Graag hulp.GroetPi...

Insect in Nijland

Insect op bijgevoegde foto kwamen we vorige onlangs tegen in onze tuin. Onze gidsen brachten geen uitkomst; weten jullie wat voor insect het is ?Alvast dank en groeten, Hans de Jong

Dode eekhoorn

Na het weghalen van een caravan vond de eigenaar een (ge) dode eekhoorn.De kop ontbrak en in het lijfje zaten wonden.Kan dit het werk van een vos , kat of roofvogel zijn ?Er loopt vanalles rond op het terrein en de vos is meerdere malen gesignaleerdmaar ook een zwerfkat .De kat ving voornamelijk mu...