Welke vogel?
Is dit een (gras)pieper?Foto genomen in de Banken achter de duinen, 's-Gravenzande. Er was een groepje van 6 vogels.Bij voorbaat dank!
Is dit een (gras)pieper?Foto genomen in de Banken achter de duinen, 's-Gravenzande. Er was een groepje van 6 vogels.Bij voorbaat dank!
Ik heb al gevraagd wat voor een plant op de foto staat maar het bestandje vloek te groot om te sturen, bij deze nogmaals een poging. Grootte is ongeveer 1meter in de rondte. Geen bloemen tot nig toe. Plantje als heel klein gekocht maar w wisten de naam niet.
Wat voor een plant staat er op de foto. We hebben hem als heel klein plantje gekocht zonder dat we wisten wat het was. Hij is nu minimaal 1 meter in het rond. Hij draagt geen bloemen.
Op 8oktober zag ik in het Entrepotdok in Amsterdam een meeuw die in duif die in het water lag aanviel. De duif spartelde enorm, maar de rug lag al helemaal open. Komt dit meer voor? Zou de duif toevallig in het water terecht zijn gekomen of door een aanval van de meeuw? Die zitten er vaak.
Kleine roze zwam op een dode stam... iemand enig idee wat dit kan zijn? Gezien in Rotterdam.
er ligt hier een afgezaagd boomstammetje.en daar groeit dit op.
dit groeit aan een plank bij onze plantenbak.
Dit dikkopje zag ik ook in de bergen op Corfu. Ik vind het erg moeilijk om deze te determineren.
Dit insect zag ik in het zuiden van Corfu bij een heel groot meer. Ik heb meerdere foto's, ook van de kop, maar ik weet niet hoe ik er meerdere kan plaatsen?