Spinnen
Een collega van mij was het opgevallen dat spinnen altijd met hun kop naar beneden in een spinnenweb hangen. Is dit juist en wat is de reden daar van ?
Een collega van mij was het opgevallen dat spinnen altijd met hun kop naar beneden in een spinnenweb hangen. Is dit juist en wat is de reden daar van ?
Hoog circulerend in de lucht is het een buizerd,havik soort??? Wie het weet mag het zeggen
Ik heb geprobeerd een vraag te stellen met een foto van een bloemetje, maar als ik de toets PLAATSEN heb ingedrukt, krijg ik een wit scherm en de vraag is niet tenzien in het Forum.ik werk met een iPad Pro.Jeanet
Wij kwamen onderweg deze rups tegen, ik heb gezocht op internet en na een tijdje kwam ik op deze rups uit - Stauropus fagi -, is hetnou bijzonder dat we deze tegenkwamen of komt deze veel voor?
Ik volg al een aantal jaren specifiek de IJsvogel.Ik zie al een patroon terugkomen dat het vrouwtje de eerste week mee gaat voeren en daarna het mannetje de jongen voert.Maar ook bij het laatste nest voert het mannetje na de eerste week de jongen en het vrouwtje is in velden of wegen te zien, dit zi...
de naaam van dit zwammetje ⌀ hoedje ongeveer 1 cm.
Ik ben in Hoek van Holland in het duin geweest en kwam deze plant tegen...Iemand een idee wat de naam is? nooit eerder gezien...
Ik ben in Hoek van Holland in het duin geweest en kwam deze plant tegen...Iemand een idee wat de naam is? nooit eerder gezien...
Het komt bij mij regelmatig voor dat de info tekst die bij een foto is geschreven, je ziet drie regels en moet dan op LEES MEER drukken, niet zichtbaar wordt.Ik krijg dan LEES MEER niet open, ook niet na meermaals drukken, ik werk met een iPad Pro!Dank voor jullie antwoord,Groet, Jeanet1...