vlinder
Vorige week zag ik bij het snoeien een hele aparte vlinder.deze had ik nog nooit gezien.De vleugels zijn doorzichtig.Gelukkig bleef hij even op de vuurdoorn zitten om er een foto van te maken.Weet iemand wat voor een vlinder het is?
Vorige week zag ik bij het snoeien een hele aparte vlinder.deze had ik nog nooit gezien.De vleugels zijn doorzichtig.Gelukkig bleef hij even op de vuurdoorn zitten om er een foto van te maken.Weet iemand wat voor een vlinder het is?
Vanavond op de keukenmuur dit nachtvlindertje, heel klein, ca 0,5 cm groot. Wie weet welke dit is?Vast bedankt.Ton
Effe voor de 2e keer plaatsen, de eerste keer was het bericht weg ??Gisteren kwam iemand mij deze ronde honingraten 10 cm brengen, ze hadden in een open schuur gehangen onder elkaar en er waren geen bijen bij.Noord Limburg, bosachtige omgeving.Wie heeft dit wel eens gezoen en welke bijen passen hier...
Op een wandeling in de Achterhoek trof ik dit staartje, met daarnaast een klein stukje huid. Laten hazelwormen ook bij gevaar hun staart los? Het staartje zag er m.i. te 'vlezig' uit om als verveld huidje door te gaan....Ik realiseer me ineens dat ik gisteren zo dom was om deze vraag in de verkeerde...
hoe heet dit vogeltje?
Welke spin hebben wij bij mijn vriendin in der tuin gevonden? Mega groot en eng :(
Wat is dit voor een vogel hij of zij zat al een paar dagen bij mijn violiere de andere vogels optezoeken en alle zaatjes die ernaast lagen op te eten toen heb ik hij of zij gevangen ik dacht dat het een kanarie was maar begin te twijfelen hij of zij heeft twee ringen om zijn poot alvast bedankt ...
Op een wandeling in de Achterhoek trof ik dit staartje, met daarnaast een klein stukje huid. Laten hazelwormen ook bij gevaar hun staart los? Het staartje zag er m.i. te 'vlezig' uit om als verveld huidje door te gaan....
Afgelopen Maandag, Raamdal, grootte ongeveer 4 cm, voor mij onbekend, zat op een brandnetel. Gr. Jan