Soort anemoon?
Waterplantje in een sloot. Is dit waterplantje familie van de anemoon? Bij voorbaat dank voor je reactie.
Waterplantje in een sloot. Is dit waterplantje familie van de anemoon? Bij voorbaat dank voor je reactie.
In de vijver van het Schaffelaarse Bos in Barneveld zwemt deze eend met jongen. Hier ( en elders) nooit gezien.... Is het een ontsnapt exemplaar en hoe is zijn naam?
Vandaag fotografeerde ik in Meijendel een oranje zwameter (paddenstoel die parasitair leeft op de buisjeslaag van gaatjeszwammen. Thuis zag ik op mijn pc twee spinnetjes op de zwameter. Is er mogelijk een naam aan te geven?
Vandaag aangetroffen in Meijendel bij Wassenaar. Voor ik een tweede (betere) foto kon nemen, was het insect verdwenen. Is er toch een naam aan te geven?
dit zijn?
Heb last van kleine rupsen in sommige planten en wil hier een bestrijdingsmiddel tegen gebruiken.Heb nu echter ook een nestkast met 8 koolmees eieren er in.De vraag is , kunnen vogels tegen dit "gif" ?
Deze kever aangetroffen op een braamblad. Kan hem echter niet op naam brengen. Wie weet zijn naam?Bvd Pagie1944
Wie weet welke dieren de bloemen van skimmia eten ? Ze zijn allemaal kaal gegeten.. dat is nog niet eerder gebeurd. Volgens mij zijn het geen slakken geweest.
In het Raamdal het volgende paartje aangetroffen, kom uit bij de Negendoornige wintersteenvlieg (Taeniopteryx schoenemundi), weet niet of het klopt. Gr. Jan