Aanval
De witte kwikstaart wordt aangevallen door de vogel rechts van hem. Ik kan echter niet goed zien welke vogel dat is. Zo te zien is het nog een jonge vogel. Wie kan me helpen?De foto is genomen op 12 mei op Tiengemeten bij de speelnatuur.
De witte kwikstaart wordt aangevallen door de vogel rechts van hem. Ik kan echter niet goed zien welke vogel dat is. Zo te zien is het nog een jonge vogel. Wie kan me helpen?De foto is genomen op 12 mei op Tiengemeten bij de speelnatuur.
wat zijn de knalgroene balletjes van 2a 3 mm. in de potgrond? ze zijn makkelijk kapot te knijpen en er komt dan iets waterigs uit.
IK zou graag willen weten of de foto een Ruigpoot Buizerd is. Ik twijfel hier over omdat ik niet zeker ben van de staart tekening. Veel foto's laten een vergelijkbare tekening zien van een Ruigpoot buizerd. vandaar mijn twijfel.Alvast dank.
Een soort slingerplantje, stond tegen een boom in een gemeenteperkje, waar van alles groeit en bloeit in het wild. Ik zal nog een foto plaatsen.dank voor jullie antwoord, Jeanet
Is ongeveer 1 cm groot, met het blote oog bruin van kleur. Op bijgaande macrofoto is de kleur lichter. Foto van achteren genomen, zat op het keukenraam.
Wat kun je doen tegen buxusschimmel en buxusmot?Niet alleen onze buxushaag, maar alle buxushagen in de omgeving zijn aangetast door met name buxuxschimmel. Wij wonen in Sint-Michielsgestel in de Goudenregenstraat.
kunnen jullie me helpen?Dank.
Prachtige zang, vanmiddag in Lauwersmeer
Een paar dagen geleden gefotografeerd in een heidegebied in Zuid Limburg.Ik kan er geen naam bij vinden helaas, wie kan me helpen?