Welk vogeltje?
Deze foto gemaakt in West Friesland, heb hem moeten croppen dus niet zo scherp. Gaat het hier om de kleine karekiet?
Deze foto gemaakt in West Friesland, heb hem moeten croppen dus niet zo scherp. Gaat het hier om de kleine karekiet?
Nu nog een keer met foto!!Eergisteren deze foto gemaakt in de Akemheen polder in de buurt van Nijkerk.Welke vogel is dit?Alvast bedankt,Hans
Eergisteren deze foto in de Arkemheen polder gemaakt bij Nijkerk in de buurt.Wie weet welke vogel dit is?Alvast bedankt,Hans
Zat bovenin een struikje in de duinen bij 's-Gravenzande, opnamedatum 30 april.
dit is :
Een leerling uit mijn klas heeft van haar opa dit nest gekregen. Heeft iemand enig idee van welk soort dit is?20 cm grootopening 6 cm
Ik heb een mini-schildpad (dood) gevonden op strand in Kijkduin. Weet iemand de soort?
Vandaag gezien in de Arkemheenpolder bij het Nijkerkse gemaal.Slechte foto, maar de kenmerken zijn denk ik wel duidelijk toch?
Een paar weken geleden toen ik ochtenddienst had en deze week hoor ik sochtends rond een uur of 4 als enigste deze vogel al fluiten, het is op een industrieterrein. Na zijn fluitje maakt ie een schraal geluidje. Het geluid is geen topkwaliteit, maar beter krijg ik het niet. Wie weet om welke vogel d...