Forum

Nieuwste vragen

Gevecht in de nestkast

Dag allemaal,Zoals eerder gezegd waren er gevechten voor mijn nestkast tussen koolmezen en een huismus. De koolmezen hadden gewonnen en hadden uiteindelijk 10 eieren, waarvan er 9 zijn uitgekomen en ze zijn nu 5 dagen oud. Het rare is dat de mus nog elke dag op mijn balkon komt. Vandaag zag ik het g...

Overlappende tekst

Als ik een foto open dan overlapt de foto het begin van de tekst die bij de foto hoort. Lastig lezen zo! Meer mensen problemen hiermee. Gr. Paul

Verdwenen vader-zwaan

Vlakbij, aan de Noordvest in Schiedam, broedt al enkele weken een zwaan. Een prachtig breed nest met alle mogelijke rotzooi, door het echtpaar Zwaan verzameld. De gemeente heeft er een paar dranghekken als bescherming op de oever gezet. Enige dagen terug waren enkele joekels van eieren te zien. Pa w...

Ganzen

Met veel plezier heb ik deze foto gemaakt. Echter twijfelen wij of het mogelijk is dat dit een broedsel is, namelijk 28 gansjes.

3 lepelaars gespot bij "Daatselaar werken" bij Renswoude

Graag zou ik deze foto willen plaatsen op de site.Geheel verrast was ik toen ik de hond uit liet!Aanvankelijk zag ik er twee in een weiland. Maar op de terugweg bleken ze met z'n drieën in het meertje. Nóg mooier en beter te zien op een filmpje 20.79Mb helaas! Deze vogels heb ik woensdag 3 mei 201...