Van welk dier zijn deze uitwerpselen
Dit dier overnacht onder mijn zonnescherm. Ik heb s nachts wel eens met een zaklantaarn geschenen, maar ik zie hem niet.
Dit dier overnacht onder mijn zonnescherm. Ik heb s nachts wel eens met een zaklantaarn geschenen, maar ik zie hem niet.
Aan de NoordOost kant van de vleugelnoot, die voor ons balkon staat, zitten aan de uiteinde van verschillende takken blaadjes die zwart zijn.We zagen het toen we terugkwamen van onze vakantie.Kan het zijn dat het jonge, nieuwe blad bevroren is?Zal dit nog herstellen?, ik zal nog den foto plaatsen.da...
zou de fluiter nog een keer uitgezonden worden en dan graag alleen de fluiter. Ruben vertelt altijd leuk, maar dan even niet!
Tijdens het wandelen kwam ik heel veel van deze tegen maar ik weet niet wat het is.
Op een boom langs de rand van de eendenkooi in Heusden trof ik deze insecten aan.Weet iemand wat dit zijn?
Bij mijn zus in Emmen
Is dit een tonderzwam en welke?
Bij mijn zus in Emmen
Is dit een tonderzwam en welke?
wij hebben een rode meidoorn in de tuin staan sinds twee jaar. Verleden jaar zag ik het ook alwaarom trekken de houtduiven alle nieuwe kleine takjes eraf?en die leggen nu op de grond ze doen er niets mee.hartelijk groet Jannie Bonouvrie
of toch gewoon mussen ?