Welk vogeltje
Is dit een heggemus? De kop lijkt anders dan wat ik op internet zie.Of wat voor soort is dit?Gezien op de Maashorst, bij Uden.
Is dit een heggemus? De kop lijkt anders dan wat ik op internet zie.Of wat voor soort is dit?Gezien op de Maashorst, bij Uden.
In mijn tuin loopt dit kleine insect rond. Het is ongeveer 1 cm groot, maar ik kan nergens vinden wat voor insect dit is. Wie kan mij hier over iets vertellen? Bedankt!
Elk jaar ben ik weer gefascineerd door het ontluiken van alle bomen/bloemen/planten nu heb ik een week of twee geleden, deze foto gemaakt, maar ik weet (niet meer) van welke boom dit was. Kan iemand mij dit vertellen? Alvast bedankt, groet Cobie Reuvers.
Dag allen,Ik zag laatst een documentaire van iemand die koolmezen onderzocht en nestkastjes voor zo ophing. Om erachter te komen hoeveel eieren er waren verstopt onder het wol heeft hij z'n hand in het nest gestopt en proberen te voelen hoeveel er waren. Is dit niet verkeerd ?
een week geleden in Noord Limburg op een droog heideterreintje deze mij onbekende korstmosjes of is het een paddenstoeltjes gezien.
Bij eenn Vriendin zat dit mooie beestje in de tuinIk denk aan een Wants maar welke ?
ik zag een bij? die in een holletje onder de grond kroop. Nooit eerder gezien. Het geel was echt heel fel. iemand een idee of dit echt een bij was en zo ja welke dan?
Kolencentrales zijn nodig voor een betaalbare stroomvoorziening. Nederland is voor energie al een bedrijfskleptocratie, waarbij lobbyclubs als Greenpeace, bedrijven helpen om burgers te bestelen van veel geld, met regels en steun van politici. De energietransitie gaat huishoudens zo onnodig, meer da...
Raamdal, water, bebossing, struiken.Deze voor mij onbekende kever aangetroffen op blaadjes van een boom, 1.60m van de grond