onbekende geel bloeiende plant
vandaag gezien langs een fietspad bij Lelystad veel van dit soort planten. De hoogte was wat variabel, tot max. 60cm hoog.
vandaag gezien langs een fietspad bij Lelystad veel van dit soort planten. De hoogte was wat variabel, tot max. 60cm hoog.
Welk vogeltje is dit? Gezien in Noord-Brabant, tussen Heesch en Vinkel bij het buurtschap Berkt.
Wat zijn dit voor vogeltjes? Of is het twee keer dezelfde soort, ik wist het niet zeker. Gezien bij Berkt, tussen Vinkel en Heesch (Noord-Brabant).Een klein, stil vogeltje dat zich niet zo heel makkelijk liet zien.
Is dit opkomend riet? En zoja welke soort?Zijn beide foto's trouwens wel dezelfde soort, want daar ging ik even van uit.Gezien in de sloot, en langs de kant van een sloot, in de buurt van Berkt, tussen Vinkel en Heesch, Noord-Brabant.
we vragen ons af wat de reden is dat pimpelmeesjes alle bloemetjes van de bloeiende kersenboom afbijten. De bloemetjes liggen onder de boom en op het tuinpaadje, de steeltjes zitten nog aan de boom. Daar gaat onze kersenoogst... Wat kan de reden zijn dat ze dit doen?
Is dit ook een ooievaarsbek? Heel mooi,heeft heel fijn blad
Wat kan er aan de hand zijn met het paddendril in onze vijver? Waterkwaliteit niet in orde, te koude nachten, dril teveel aan de oppervlakte gelegd? Het wordt wit en ik zou graag willen weten waarom dit is.Groet, Tineke
is dit? Kromme Rijn, Amelisweerd.