WAUW
De " favorieten-knop " is weer trug. Best Bet Yet.
De " favorieten-knop " is weer trug. Best Bet Yet.
Ik woon in de stad en vroeger hoorde ik inderdaad de koolmees twee- en drietonig zingen zoals beschreven in de serie over vogelzang. De laatste jaren hoor ik alleen nog tweetonige zang en dit jaar zijn er zelfs die (bijna) eentonig zingen! Hebben meer mensen deze ervaring?groet en bijvoorbaat dankZe...
Momenteel bloeien de dotters uitbundig in de polder. In de getijdengebieden langs de Lek vind je ook de spindotter. Deze dotterplant stelt me echter voor een raadsel. In tegenstelling tot de veel rondere kroonbladeren van de 'gewone' dotter, zijn deze een stuk langwerpiger. Is dit wellicht een vari...
Je ziet ze nu steeds meer maar geen idee wat het is.Wie weet wat dit zijn ?gr. Chris
Vandaag hebben we feedback gekregen op de veranderingen van de website. Onze websitebouwers zijn daar hard mee aan de slag gegaan. Morgenochtend zullen de verbeteringen te zien zijn. Een eigen foto kan weer verwijderd worden en de fotobijschriften kunnen weer worden bewerkt.Als de foto en de forumpa...
Complimenten voor deze vooruitgang, Web-redactie en -bouwers
In de duinen van Zeeland, tussen veel rendiermos, zag ik dit voor mij onbekende soort. Zou graag weten welke soort dit is.Bvd.Wim
Onder welk insect valt deze tor of kever? Deze heb ik zien oversteken op de weipoortseweg te Zoeterwoude op 7/4
Ik kan bij mijn geuploade foto's geen tekst meer toevoegen of wijzigen, b.v. als ik me vertypt heb, of iets vergeten ben.Kan de foto ook niet meer verwijderen, als ik toch besluit een andere foto te willen nemen.Ik heb ook niet kunnen vinden, hoe ik de categorie kan aanpassen als ik die verkeerd heb...