Test vroege vogels.
Kan niet reageren op fotosop de foto staat wat er komt als ik reageer.
Kan niet reageren op fotosop de foto staat wat er komt als ik reageer.
Dinsdag zijn er aanpassingen doorgevoerd die de Vroege Vogels site verbeteren. Een aantal zijn ook voor de bezoekers te merken. De belangrijkste zijn:1. Een beginpagina voor het forum waarin de recente vragen en reacties bovenaan staan per categorie. Actieve posts zijn daardoor makkelijker te vinden...
Sinds een week ongeveer hebben we er een nieuwe gast bij, deze donkere eekhoorn. Ik heb de redactie van vroege vogels gevraagd of zij mij konden vertellen wat het voor soort is, maar zij hebben geen idee en verwezen mij naar het forum, dus........wie het weet mag het zeggen.
Wij hebben heel veel vuurwantsen op ons terrein op verschillende plekken .Als de wantsen kont aan kont lopen wordt er dan voortgeplant???
Goedemorgen, Gisteren vond ik een waarschijnlijke braakbal in mijn achtertuin. Ca. 3 cm met heel kleine botjes als inhoud. Ik denk zelf aan een kraaiachtige, maar ben benieuwd naar suggesties ook wat betreft de inhoud van de braakbal. Zie foto's! Groet Hans
wandelend door de Krimpenerwaard zagen wij in een weiland een halve lege walnoot dop, later nog eens, keurig door midden op de breuklijn. Welk dier doet dit?
Valt er iets te doen aan de muziekprogrammatie om Vroege Vogels toegankelijker te maken voor een grotere groep van luisteraars?
Begrijp me goed, ik vraag niet om de top 50 of zelf 2000; er valt echter wat te vinden waar een grotere groep van luisteraars zich zou herkennen dan in de hu...
Een vriendin vond een dode duif. Helemaal leeg gegeten en de kop lag een eind verderop. De volgende dag was het een merel. Op de zelfde manier gedood. Welk dier doet zoiets?
Groet Michel
In de Biesbosch kwam ik deze boom tegen met daaraan 3 buisjes vastgemaakt.
Weet iemand wat hier gedaan wordt, welk onderzoek en/of meting gaat het hierom?