nieuwsbrief
Blijkbaar had ik mij nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief,maar vandaag bleek er dus een foto van mij daar in te staan.
Hoe kom ik nu nog aan die nieuwsbrief?
Blijkbaar had ik mij nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief,maar vandaag bleek er dus een foto van mij daar in te staan.
Hoe kom ik nu nog aan die nieuwsbrief?
Ik kan in 2017 geen foto meer uploaden, komt iedere keer een foutmelding fout 500
De meningen zijn verdeeld: is dit nu een Rosse Grutto of gewone Grutto? (29 dec. genomen in het (plas- dras)gebied plan Tureluur op Schouwen-Duiveland) (je kunt helaas de lengte van z'n poten niet zien).
Dank vast voor jullie reacties.
Ton Bos
Dit is toch een soort uit een van de mezenfamilie(s) dacht ik? Maar welke soort is het. Gezien in Engeland, regio Suffolk.
Alvast bedankt.
Van welke vogel is dit nest? Gezien in portugal binnen in oude schuur.
In een botanische tuin in Leuven, 3 meter hoog op een boomstam.
Dacht eerst aan een fluweelpootje, maar de steeltjes zijn wel erg donker.
Wie weet raad?
Rode bessen, eind december, aan een wilde plant langs een fietspad. De plant staat dichtbij een klimop en is zelf geen struik maar een enkele lange sliert waar momenteel geen blad aan zit. Wie kan mij zeggen van welke plant dit de bessen zijn? B.v.d. voor een reactie.
Op dezelfde dag en zelfde plaats als de onbekende wesp zag ik dit bijtje op Jacobskruiskruid, ook hier heeft mij lang zoeken niets opgeleverd.
Weet u het?
Deze fotografeerde ik begin augustus in de duinen van den Helder, is 15 a 20 mm groot.
Heeft iemand een idee?