Vogel bij Beninger slikken.
Weet iemand wat dit voor vogel is, die ik deze week zag bij de Beninger slikken bij Zuidland (ZH).
Weet iemand wat dit voor vogel is, die ik deze week zag bij de Beninger slikken bij Zuidland (ZH).
Gisteravond waren 3 scholeksters voor mijn flat druk met eten zoeken, snavel diep in de grond, wat mij opviel dat het eten door 2 scholeksters steeds werd gebracht naar de andere scholekster, heel aandoenlijk. Was dit ouders nemen jong mee uiteten? Scholekster werd gevoerd had ander kleur pootjes, e...
Ik twijfel tussen een sprinkhaanrietzanger of een rietzanger...
Weet iemand welke vogel dit is? Hij/zij vloog gisteravond rond 21h tegen een raam in het buitengebied van de noordoostpolder 6km van het ijsselmeer. Hij/zij had een groene gloed over de donkere veren.
Vandaag 22/6/19 gezien in een bosrijke omgeving (geen bos) in Tilburg.Hij/zij was weer erg ver weg om te fotograferen dus ik hoop dat iemand toch kan zien welke vogel het is
Welke vogel is dit ?Vanmorgen in de Weerribben in een boom midden in een rietland.
geen idee, wie weet het?bedankt alvast
Dag,Ben al langere tijd op zoek naar de Grauwe vliegenvanger. Op de plek in de Kampina te Boxtel waar deze foto is gemaakt zitten Grauwe Vliegenvangers.Maar ik weet niet zeker of deze er een is. Durft iemand dit aan?
Gezien pas in Spanje, in open gebied ca 22km t.z.v. Madrid. Leek een beetje Kiekendiefachtig. Maar welke is dit? (ik heb er meerdere foto's van; heeft ook aan de bovenkant witte schoudervlekken).
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.