vervolg is dit een mus?
foto 2
foto 2
Het lijkt zo veel op een mus maar zitten die ook in de holletjes van een grot, genomen op menorca. Foto 1
Zie vorig berichtje
Dit vogeltje gefotografeerd op Menorca, ik heb ook nog een duidelijke foto met een vooraanzicht. zie volgende foto.Heb veel vogels horen fluiten maar weet niet wie welk deuntje floot.
Al 29 jaar kijk ik uit op een flinke stadsvijver achter mijn huis. In al die jaren heb ik een paar keer een moederwilde eend met piepjonge kuikens gezien, die ik nooit meer een volgende keer terugzag. Ik heb nooit halfvolwassen wilde eenden gezien hier. Ik hield dan ook mijn hart vast toen ik een pa...
Al 29 jaar kijk ik uit op een flinke stadsvijver achter mijn huis. In al die jaren heb ik een paar keer een moederwilde eend met piepjonge kuikens gezien, die ik nooit meer een volgende keer terugzag. Ik heb nooit halfvolwassen wilde eenden gezien hier. Ik hield dan ook mijn hart vast toen ik een pa...
Kan iemand hier iets van maken? Park, Lelystad
Dit mooie vogeltje heb ik op Menorca gefotografeerd. In bosrijke omgeving.Wie kan mij helpen om van deze vogel de naam te weten te komen?Alvast bedankt voor de reacties.
Deze vogel heb ik op Menorca in de lucht gespot en deze ging daarna gelukkig op een rots zitten. Kreeg de vogel niet dichterbij, en is dus niet super scherp.Ik heb op internet gezocht maar kom niet verder.Wie kan mij verder helpen. Bedankt voor de reacties.
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.